Odstąpienie od umowy, reklamacje

Zwroty

Zgodnie z art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego produktu, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy. Z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i towary, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić.

Ustawa zobowiązuje konsumenta do poinformowania sprzedającego o chęci odstąpienia od umowy

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Rękojmia, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego.

Prawo do zwrotu towaru w terminie 14 dni od jego zakupu nie dotyczy słuchawek dokanałowych, które ze względu na higienę nie podlegają takiej możliwości (art. 38 pkt 5 ustawy o prawach konsumenta).

Jak dokonać zwrotu?

  • Upewnij się, że nie minęło więcej niż 14 dni od daty odbioru przesyłki.
  • Odszukaj dowód zakupu.
Może nim być: paragon fiskalny / faktura / potwierdzenie wykonania przelewu. W przypadku faktury upewnij się, że zakup nie posiadał charakteru zawodowego.
  • Pobierz i wypełnij formularz zwrotu
  • Należycie zapakuj zwracany towar. Pamiętaj aby odpowiednio zabezpieczyć produkt przed uszkodzeniem w czasie transportu.
  • Odeślij produkt wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu. Koszt nadania przesyłki ponosi nadawca.
  • Oczekuj na informację pracownika działu zwrotów, która zostanie przesłana na adres email podany w formularzu zwrotu.
Pamiętaj! Zwracany towar podlega procesowi weryfikacji, informację o zwrocie środków / lub ewentualnych zastrzeżeniach co do zwracanego towaru otrzymasz od nas w ciągu 5 dni roboczych od daty dotarcia do nas Twojej przesyłki.

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Każda wysyłana paleta lub box jest zabezpieczona czarnym stretchem oraz dodatkowo obklejona specjalną taśmą zabezpieczającą. Jeśli zauważysz, że taśma jest zerwana, przecięta lub jej nie ma przed jej odbiorem wykonaj dokumentacje zdjęciową i zgłoś to do nas telefonicznie lub poprzez formularz kontaktowy.

W przypadku stwierdzenia niezgodności lub uszkodzenia przesyłki i jej zawartości sporządzany jest protokół rozbieżności, który możesz pobrać tutaj.

JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ W SKLEPIE INTERNETOWYM?

1. Wszystkie reklamacje dotyczące produktów lub sklepu internetowego możesz złożyć:

  • pisemnie na adres: Vilder Group Sp. z o.o. „vg-stock” ul. Graniczna 9/20, 97-200 Tomaszów Mazowiecki
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: hurt@vg-stock.pl    

Przesyłanie lub zwrot produktu w ramach reklamacji może nastąpić na adres: VG-STOCK, ul. Zgorzelicka 27, 97-200 Tomaszów Mazowiecki

Poniżej znajdziesz szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy na podstawie przepisów prawa w zależności od rodzaju produktu oraz w zależności od daty zawarcia umowy (do 2022r., czy od 2023 r.): 

  • Postanowienia dotyczące reklamacji produktu–rzeczy ruchomej–zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą do dnia 31. grudnia 2022 r. określają przepisy Kodeksu Cywilnego w brzmieniu obowiązującym do dnia 31. grudnia2022 r., w szczególności art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
  • Postanowienia dotyczące reklamacji produktu (rzeczy ruchomej) zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1.stycznia 2023 r. określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43a-43g Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży.
  • Odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową trwa 2 lata od dnia wydania towaru.

Produkty oferowane w sklepie Internetowym ze względu na ich stan jak i kanał dystrybucji (przedmioty używane pochodzące z likwidacji/zwroty konsumenckie) nie podlegają gwarancji. Więcej tutaj

Markowe towary

Tylko top marki

Płatność przy odbiorze

Opcja za pobraniem

Bezpośredni importer

Wyłącznie z europejskich rynków

100% Bezpieczna realizacja transakcji

Przelew / MasterCard / Visa